Kvalitatīvu pakalpojumu noslēpumi
Mūsdienu biznesa pasaulē klienti pieprasa ne tikai produktus vai pakalpojumus, bet arī izcilu pieredzi un vērtību par savu naudu. Kvalitatīvu pakalpojumu raksturo vairāki būtiski faktori, kas kopā veido uzticamu un efektīvu servisu. Šeit ir galvenie elementi, kas nodrošina augstas kvalitātes pakalpojumus un maksimālu vērtību klientiem.
1. Pieredze
Pieredze ir būtisks faktors kvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšanā. Uzņēmums ar ilggadēju pieredzi savā nozarē spēj labāk izprast klientu vajadzības, pielāgoties tirgus izmaiņām un risināt problēmas efektīvāk. Pieredze rada uzticību un pārliecību klientiem, ka viņi saņems augstas kvalitātes pakalpojumu.
2. Sistemātiska pieeja
Sistemātiska pieeja nodrošina konsekvenci un kvalitāti pakalpojumu sniegšanā. Izveidojot skaidras procedūras un standartus, uzņēmums var nodrošināt, ka visi darbinieki sniedz vienādi augstu pakalpojumu līmeni. Tas arī palīdz identificēt un novērst problēmas ātrāk, uzlabojot kopējo efektivitāti.
3. Mūsdienīgi instrumenti un automatizācijas prasmes
Tehnoloģijas strauji attīstās, un uzņēmumiem ir svarīgi sekot līdzi šīm izmaiņām. Mūsdienīgi instrumenti un automatizācijas prasmes var ievērojami uzlabot pakalpojumu sniegšanas efektivitāti un precizitāti. Automatizēti procesi samazina cilvēcisko kļūdu risku un ļauj darbiniekiem koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem.
4. Pārliecība par savām darbībām
Pārliecība par savām darbībām ir būtiska, lai radītu uzticību klientiem. Kad uzņēmuma darbinieki ir pārliecināti par savām prasmēm un zināšanām, viņi spēj sniegt labāku pakalpojumu un ātrāk risināt problēmas. Šāda pārliecība rada pozitīvu iespaidu uz klientiem un veicina ilgtermiņa sadarbību.
5. Ieguldījumi produktivitātes rīkos un izglītībā
Pastāvīgi ieguldījumi produktivitātes rīkos un darbinieku izglītībā ir būtiski, lai nodrošinātu konkurētspēju un augstu pakalpojumu kvalitāti. Jaunākie rīki un tehnoloģijas palīdz uzlabot darba efektivitāti, savukārt izglītība un apmācības nodrošina, ka darbinieki ir informēti par jaunākajām nozares tendencēm un labākajām praksēm.
6. Pašapkalpošanās vietnes, kas pieejamas 24/7
Pašapkalpošanās vietnes, kas pieejamas 24/7, nodrošina klientiem ērtu piekļuvi nepieciešamajai informācijai un pakalpojumiem jebkurā laikā. Tas ne tikai uzlabo klientu apmierinātību, bet arī samazina slodzi uzņēmuma darbiniekiem, ļaujot tiem koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem.
Kvalitatīvu pakalpojumu veido pieredze, sistemātiska pieeja, mūsdienīgi instrumenti un automatizācijas prasmes, pārliecība par savām darbībām, ieguldījumi produktivitātes rīkos un izglītībā, kā arī pašapkalpošanās vietnes, kas pieejamas 24/7. Apvienojot šos faktorus, uzņēmumi var nodrošināt uzticamu un efektīvu pakalpojumu, kas sniedz klientam maksimālu vērtību. Šāda pieeja ne tikai uzlabo klientu apmierinātību, bet arī veicina ilgtermiņa sadarbību un uzņēmuma izaugsmi.
Finanšu uzskaite - uzņēmējdarbības valoda
Grāmatvedības sistēmas izvēle savai organizācijai ir liels lēmums. Īpaši svarīgi tas kļūst, kad jūsu uzņēmums aug.
Manuālie procesi samazinās jūsu produktivitāti, un jums var rasties grūtības analizēt pieaugošo finanšu un darbības datu apjomu.
Papildus ietekmi rada pieaugošais administratīvais slogs - uzņēmuma vadīšana kļūst sarežģītāka un tirgi kļūst nestabilāki, arvien svarīgāk nekā jebkad agrāk ir atrast īsto partneri, kas rastu atbalstu uzņēmēju biznesa vajadzību un mērķu sasniegšanā.
Tāpēc vērts izprast atšķirību starp
mūsdienīgu finanšu uzskaiti un tradicionālu finanšu uzskaiti
Sadalīsim atšķirības starp “tradicionālo” grāmatvedību un “mūsdienīgu” grāmatvedību.
Kas ir "tradicionālā" grāmatvedība?Lielākā daļa uzņēmumu izmanto “tradicionālo” grāmatvedi, un parasti viņi to atrod, izmantojot kontaktus vai ātri meklējot tīmeklī “grāmatveži manā tuvumā”. Tradicionālie grāmatveži un ārpakalpojuma firmas ir piemērotas, lai uzturētu jūsu grāmatvedību kārtībā un iesniegtu (vai sagatavotu) nodokļus atskaites. Mērķis parasti ir nodrošināt atskaišu savlaicīgu iesniegšanu.
Parasti no ”tradicionālās” grāmatvedības jūs varat sagaidīt:
- savlaicīgi iesniegtas atskaites;
- dokumentu piegāde iegrāmatošanai - 1 reizi mēnesī;
- parasti jums tiks izrakstīts rēķins par transakciju skaitu; dažreiz šī cena tiek prognozēta kā “fiksētā maksa”, taču virsstundas parasti tiek pievienotas papildu pakalpojumiem, piemēram, laiks, kas pavadīts atbalsta sniegšanai un/vai sazināšanās ar nodokļu iestādēm jūsu vārdā;
- nosūtīt e-pastu par jautājumiem, kas jums varētu rasties, atbildes laiks parasti atšķiras un var būt saistīts ar to, cik daudz jūs maksājat par pakalpojumu, un šis atbalsta sniegšanai pavadītais laiks parasti tiks iekasēts kā virsstundas.
Ieteicams arī pārbaudīt, vai jūsu izvēlētajam "tradicionālajam" grāmatvedim ir pieredze jūsu uzņēmējdarbības veidā vai nozarē. Dažādās nozarēs ir atšķirīgi nosacījumi, kā klasificēt izdevumus, un uzskaita nodokļus. Šīs nozaru nianses var izvērsties milzīgās nokavējuma naudās, bloķētos kontos un atstāt ietekmi uz nākotnes darījumiem.
Tāpēc izraugoties “tradicionālo” grāmatvedi vai firmu, būtu vērtīgi savākt pierādījumus, ka viņi izprot jūsu biznesu un spēj sagatavot derīgus, regulārus pārskatus.
Regulārie pārskati faktiski ir tikai mazo uzņēmumu panākumu atslēga, jo tie parāda, kā jūsu uzņēmumam klājas iepriekšējā periodā. Lēmumu pieņemšana, pamatojoties uz iepriekšējo gadu, vēsturiskajām tendencēm vai iepriekšējām nodokļu atskaitēm, ir bīstama, jo tā neatspoguļo pašreizējo tirgu vai jūsu uzņēmuma realitāti un var rezultēties sliktos lēmumos. Slikta lēmumu pieņemšana, kā arī pārpratumi par pamata lietām, piemēram, pieejamā naudas plūsma un peļņa vai zaudējumi, ir potenciālie iemesli, kāpēc gandrīz puse mazo uzņēmumu pirmajos četros darbības gados cieš neveiksmi.
Kas ir "mūsdienīga” grāmatvedība?
Ja uzņēmējs apzinās, ka "tradicionālā" grāmatvedības pieeja neatbilst viņu biznesa vajadzībām, tad tiek meklētas iespējas savu grāmatvedību uzticēt “mūsdienīgam” pakalpojumu sniedzējam. Pieaugot e-komercijai, tiešsaistes maksājumiem, digitālajiem rēķiniem un strauji mainīgajiem globālajiem tirgiem, nepieciešami nepārtraukti operatīvie dati, lai spētu pieņemt labāko lēmumu. Daudzi uzņēmumi sāk saprast, ka viņiem ir jāzina, kā dažādi strauji mainīgie faktori ietekmēs viņu naudas plūsmu turpmākajās nedēļās un mēnešos.
“Mūsdienīga” grāmatvedības pakalpojumu sniedzēji piedāvā pārskatāmu ikmēneša fiksēto cenu vai “plānus”, kas ir viss iekļauts, lai jūsu izdevumi būtu paredzami. Tie piedāvā arī mākoņdatošanas pakalpojumus, kas ļauj piekļūt uzņēmuma datiem gan uzņēmuma vadībai, gan uzņēmuma darbiniekiem, gan uzņēmuma klieniem jebkurā laikā, kad tie ir nepieciešami. Reāllaika dati palīdz pieņemt labākus biznesa lēmumus. Mūsdienīgi pakalpojuma sniedzēji piedāvā plašu klāstu mākoņpakalpojumu, kas, piemēram, ļauj augšupielādēt savus dokumentus tiešsaistē, kā arī automatizē dažādus personāla uzdevumus un lietvedību, izmantojot mobilo lietotni. Mūsdienīgi pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt labāku atbalstu, iekļaujot to kā daļu no jūsu ikmēneša maksas, nevis stundu papildus gada maksai. Šo atbalstu parasti piedāvā eksperti, kuriem ir dziļas zināšanas par jūsu uzņēmējdarbības veidu vai nozari, un, savienojumā ar jūsu uzņēmuma reāllaika datiem, var sniegt precīzu ieskatu.
Parasti no “mūsdienīgas” grāmatvedības jūs varat sagaidīt:
- regulāra komunikācija, dokumentu piegāde 24/7 elektroniskā veidā (iepriekš saskaņojot piegādes veidu);
- jūsu iesniedzamie dokumentiem jābūt sistematizētiem (saskaņotiem) pēc izstrādātas sistēmas, nodrošinot augstu precizitātes pakāpi un orientāciju uz jūsu uzņēmējdarbības veidu vai nozari;
- augšupielādēt dokumentus, izmantojot lietotni vai vietni (atkarībā no izstrādātās sistēmas), kā arī piekļūt koplietotam dokumentu portālam un finanšu pārskatiem;
- ikmēneša fiksēta visaptveroša cena (bez virsstundām vai slēptām maksām);
- atbilstoši apjomam papildus fiksēts ekspertu atbalsts, kas orientēts uz jūsu uzņēmējdarbības veidu vai nozari, pamatojoties uz jūsu faktiskajiem reāllaika biznesa datiem;
- atbalsts tajā pašā vai nākamajā darba dienā par jebkuru tēmu, kas attiecas uz jūsu uzņēmumu.
Mūsdienīga grāmatvedība ir orientēta uz atklāšanas procesu, lai caur esošajiem procesiem atrastu pieeju, kā tos uzlabot - koncentrējoties uz klienta biznesa modeli un viņa procesiem, radot sistēmu. Parasti daudzdimensiālu, lai datus varētu analizēt plašā spektrā.
Mūsdienīgi grāmatvedības paklapojumu sniedzēji analizēs:
Kā uzņēmums izraksta rēķinu klientiem?
Kā uzņēmums saņem samaksu par tiem?
Kādi izdevumi viņiem ir un kā viņi tos apmaksā?
Kā plānots uzskaitīt izdevumus pa projektiem?
Šie jautājumi parasti tiek aktualizēti pirms līguma nosklēgšanas un no tā tieši atkarīga ir likme.
Parasti “mūsdienīga” grāmatvedība salīdzinājumā ar “tradicionālo” grāmatvedību mēdz būt ļoti efektīva - jo produktīva. Tā parasti pārņem, automatizējot procesus, arī daļu darba no pašiem uzņēmējiem, kas nozīmē viņu ietaupījumu uz sava laika rēķina, lai viņi tajā laikā varētu nopelnīt vairāk.
Galu galā nākotnes izvēli noteiks tas, vai grāmatveži saviem klientiem nodrošinās pakalpojumu pieredzi, kas nepieciešama mūsu laikmetam.
Šeit vēl iezīmējas nozares problēma - neskatoties uz to, ka pēdējos 5 gados strauji samazinājies grāmatvedības pakalpojuma sniedzēju skaits, arī palikušajiem - ja vien tiem nav pieredzes finanšu un IT jomā, mūsdienīga grāmatvedības uzņēmuma vadīšana būs ar strauju mācīšanās līkni.
Un tad vērts padomāt, vai tas neizvēršās situācijā, kad piedāvā pakalpojumus, kurus viņiem, iespējams, nevajadzētu piedāvāt. Pieredzes trūkums var radīt sekas. Pieredze ir jāuztver kā labi ieeļļota iekārta, kurā ir noteikts process, kas tiek ievērots. Finišā ir klientu pieredze!
Cerībā, ka šis salīdzinājums jums būs noderīgs, lai izprastu atšķirības, un pie vajadzības izdarītu pareizo izvēli.
Kādu grāmatvedību jūs pašlaik lietojat?
Kādu finanšu uzskaiti jūs izvēlētos savam nākošajam projektam:
- uzņēmumiem, kas orientēti uz maksimālu izaugsmi
- uzņēmumiem, kas vēlas augt
- uzņēmumiem, kas tikko uzsākuši?
Vai bija kaut kas, kam jūs nepiekritāt?
Paziņojiet man, komentējot zemāk!
Lieliska iespēja pievienoties mūsu komandai
Vai Tevi aizrauj komunikācija ar klientiem un individualizētu risinājumu piedāvāšana finanšu jomā?
Meklējam kolēģi, kas palīdzētu mums:
- Uzturēt sadarbību ar mūsu esošajiem klientiem un veidot kontaktus ar jaunajiem
- Konsultēt klientus par ikdienas biznesa situācijām
- Koordinēt klientu apkalpošanas procesus
- Izprast klientu biznesu, ikdienas transakcijas un pamatojošos dokumentus, lai nodrošinātu AML/KYC prasību izpildi
Šajā amatā Tev noderēs:
- Profesionalitāte un individuāla pieeja lietišķu darījumu attiecību veidošanā un uzturēšanā ar klientiem
- Zināšanas un izpratne par grāmatvedības procesu
- Proaktivitāte un augsta emocionālā inteliģence
- Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un pamatot savu viedokli
- Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- Pieredze darbā ar ofisa programmām
- Izpratne par sistēmu veidošanas iespējām
"Pievienojies mūsu komandai un ...
Tu gūsi pieredzi strādājot kopā ar dažādu nozaru profesionāļiem, kas rada labāku Latviju.”
Gaidām Tavu pieteikumu līdz 21.04.2023.
Vairāk informācijas atradīsi ŠEIT!
Gaidīsim jūs ciemos mūsu jaunajā ofisā - Vecrīgā!
Sveiciens šajā skaistajā aprīļa pirmajā darbadienā!
Are you looking to grow and develop your business beyond just survival mode?
10 years ago, a growth of 10% per year was enough to develop successfully, but today, with increasing business risks, a company must grow at least 30% per year to survive.
Today's rapidly changing business environment, companies may need to achieve higher levels of growth to survive and thrive.
Here are some reasons why:
1. Intense competition: The number of competitors in many industries has increased significantly, making it harder to stand out and capture market share.
2. Shifting consumer preferences: Consumer behavior and preferences are changing faster than ever, making it more difficult to retain customers and grow revenue.
3. Technological disruption: Advancements in technology are disrupting traditional business models, creating new challenges and opportunities that companies need to adapt to.
4. Globalization: Companies now face competition from businesses all around the world, which can put pressure on growth and profitability.
5. Economic uncertainty: Economic conditions can change quickly, creating additional risks for companies trying to grow and expand.
To succeed in this changing environment, companies may need to focus on innovation, agility, and operational excellence to achieve higher levels of growth. They may also need to take calculated risks and pursue strategic partnerships to create new opportunities and stay ahead of the competition. Additionally, companies may need to be prepared to pivot quickly and adapt to changing market conditions to ensure long-term success. Without high-speed drive, your company will struggle to keep up with the competition.
We understand the importance of purposeful growth planning for businesses. Let us help you spread your wings and reach new heights.
Support of financial accounting www.vertibas.lv
#SmallBusinessOwners #Latvia #BusinessAdvice #Entrepreneurship #BusinessConsulting #SmallBusinessDevelopment #BusinessSupport #BusinessCoaching #GrowthStrategy #BusinessPlanning #Innovation #OperationalExcellence #StrategicPartnerships #PurposefulGrowthPlanning
Ārpakalpojumu grāmatvežu licencēšana
Likumdošana pēdējos gados būtiski ietekmējusi grāmatvedības ārpakalpojumu nozari. Mainoties noteikumiem, uzņēmumiem un grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem ir jāpielāgo sava prakse, lai tie saglabātu atbilstību. Pēdējos gados Latvijā ir notikušas vairākas izmaiņas grāmatvedības noteikumos, kas būtiski ietekmējušas grāmatvedības ārpakalpojumu nozari.
Šobrīd visaktuālākā ir ārpakalpojumu grāmatvežu licencēšana un atbilstības kontrole.
Latvijā grāmatvedības firmām ir jāsaņem Valsts ieņēmumu dienesta licence grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai. Licencēšanas process ietver noteiktu kritēriju izpildi, piemēram, kvalificētu personālu, atbilstošu infrastruktūru un atbilstību noteikumiem. Valsts ieņēmumu dienestam ir tiesības anulēt licenci, ja firma neievēro normatīvos aktus vai ja tiek konstatēti ētikas pārkāpumi.
Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem ir jānodrošina, ka viņiem ir nepieciešamās tehnoloģijas un zināšanas, lai sagatavotu iekšējās kontroles sistēmu, dokumentāciju un sa;nemtu licencin noteiktajā termiņā.
Uzņēmumi ir arī ieguldījuši līdzekļus tehnoloģijās un automatizācijas rīkos, lai nodrošinātu atbilstību jaunajiem noteikumiem. Piemēram, daudzi uzņēmumi ir ieviesuši jaunus rīkus, lai racionalizētu savus procesus un uzlabotu precizitāti.
Visbeidzot, mainīgā normatīvā vide, kas saistīta ar grāmatvedību, būtiski ietekmē grāmatvedības ārpakalpojumu nozari Latvijā. Mainoties noteikumiem un kļūstot stingrākiem, uzņēmumiem un grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem ir jāpielāgo sava prakse, lai tie saglabātu atbilstību. Investējot tehnoloģijās un specializētos grāmatvedības pakalpojumos, komersanti Latvijā var nodrošināt atbilstību jaunajiem noteikumiem un uzlabot finanšu vadības procesus.